fredag 19 september 2008

fredag, det vankas utgång

äntligen fredag!
alltid på bra humör en fredag. :)

haft skola idag på förmiddagen.
tog sedan tåget hem vid 12, och var hemma vid halv 1.
drog iväg till systemet med Linn och inhandlade diverse drycker tills ikväll.
sedan for vi iväg till solen i 24 minuter. riktigt nice!

drog hem, och sedan hjälpte jag Anki till apoteket och inhandlade lite
mer käk inför kvällen. kom hem vid 15 och konstaterade ganska snabbt
att jag glömt att äta lunch! inte så bra.
drog iväg till ICA, fort, och handlade en pirog.

nu har jag målat naglarna, och sitter och grubblar över vad jag ska
ha på mig ikväll. och hur jag ska göra med håret! det är inte lätt att vara
tjej alltid.

vid 17.30 kommer Linn & Karin över på middag.
jag ska bjuda på tacogratäng ikväll! med quorn-färs, eftersom
vi har en vegetarian som ska äta också ;) smarrigt.

min vän, Lisa, från Enköping kommer hit ikväll och ska med
ut på krogen. ska bli riktigt kul också!

nu har jag inte tid med detta längre,
hade en bra kväll gott folk!

1 kommentar:

Karin W sa...

ja för en vegetarian har vi ju som ska äta också :-P