söndag 21 september 2008

sammanfattning,

sammanfattning v.38

jag tänkte att jag gör en Karin och sammanfattar min vecka.
vad har jag gjort?

måndag: var ledig, så var ner på stan och hämtade mina skolböcker. sedan på kvällen "jobbade" jag. var med Anki på möte och satt och pluggade samtidigt.

tisdag: skola på eftermiddagen. var med Anki på träning på kvällen.

onsdag: var på högskolan nästa hela dagen och pluggade tillsammans med Linn. träning på kvällen.

torsdag: pluggade och tvättade. träning på kvällen.

fredag: var i skolan på förmiddagen. systemet och solning på eftermiddagen. följde med Anki till apoteket. bjöd Linn och Karin på mat på kvällen, och sen kom Lisa. UTGÅNG!

lördag: sov länge. Lisa åkte hem. åkte ut till Anki och hjälpte henne med diverse saker.

söndag (idag): dagen har knappt börjat. men det är fint väder. och planen är att plugga lite, sedan åka iväg på träning ikväll!

uppdaterar kanske senare, :)

1 kommentar:

saraekv sa...

:) trevligt du verkar ha det där uppe!
ska bli skoj att du kommer hem på fredag, så kan vi shoooooppa lite på lördag!! :)
<3<3