torsdag 13 november 2008

Imorgon är det fredag!

Jag fullständigt älskar fredagar.

Imorgon tror jag att det kommer bli en bra dag. För det första kommer Kristoffer hem, sen imorgon kväll blir det massa förfest och sen utgång. Det kommer bli riktigt kul!

Idag har jag varit i skolan. Sedan var jag iväg med Linn & Petra till systemet samt solning. Så skönt. Sedan åkte jag hem. Skulle åka till ICA och hämta ut ett paket men när jag väl kom till ICA var det som bortblåst och jag åkte hem igen efter några inköp. Då slog det mig. Paketet. Fan.

Jag hade även ett paket på Skallberget att hämta, så jag drog dit först. Jag trodde inte att paketet var så stort, men jodå. Såg ut som att jag cyklade med en flyttkartong på pakethållaren. Sedan åkte jag till ICA och hämtade det andra paketet. Det var bångligt och stort men nu är allt hemma! Julpynt och juklappar har jag köpt. Har ni börjat handla julklappar?

Jag fick lust att börja julpynta men Kristoffer tyckte inte att jag var riktigt klok som redan började snacka om julpynt, så jag antar att jag får vänta ett tag till! ;)

Ikväll kommer Linn & Karin över på fika. Bullfika med saft! Det är grejer det...

1 kommentar:

Anonym sa...

för tidigt för att julpynta? nej nej. har borta har det redan börjats. halloween pyntet har tagits bort och nu åker nästa upp. hihi. jag älskar det verkligen. låter som att du hade en bra vistelse i söder. :) jobbig resa dock med stora väskor och snoriga ungar. det är ju så typiskt när man reser.
hoppas du får en kanonbra fredag. jag saknar dig väldigt mycket. <3