måndag 17 november 2008

Måndag, 17 november

Godmorgon!

Då var det en ny vecka igen. Vädret är helt underbart idag. Solen skiner, det ligger frost på marken och på träden och det är helt vindstilla. Superbra väder för en promenad eller en löprunda...

Idag har vi eftermiddagslektion. Segt! Vill mycket hellre gå upp på morgonen och komma hem vid lunch. Men det är väl bara att gilla läget! Det är föreläsning idag av en bloggerska, ska bli intressant och se vad hon har att säga. :)

Jag funderar att ge mig på en liten detox kur. Alltså, att rensa kroppen på slaggprodukter och då genom att äta massor med frukt och grönsaker. Fast jag funderar bara.. har inte bestämt mig än! Och det är i hälsosamt syfte. Får se om jag ger mig på det. Det sägs att man får dålig hy under en sån kur, och det är ju mindre kul... haha.

Nä, nu ska jag borsta tänderna.

10 dagar...

Inga kommentarer: