söndag 16 november 2008

Söndag'

Ja, ni vet ju att jag hatar söndagar. Men tro det eller ej. Idag var det en riktigt bra söndag. Och det var första gången jag verkligen var glad att Kristoffer åkte tillbaka till Boden. För jag vet att nästa gång han kommer hem har han muckat och behöver aldrig mer åka tillbaka dit upp. Och man slipper dessa deppiga och stressiga söndagar. Glädje. Trots detta hoppas jag verkligen att dom får det bra nu sista tiden där uppe.

Jag ska snart iväg och träna Ki Yoga. Ska bli intressant. 75 minuter. Och det kommer att bli jobbigt! Det känner jag på mig. Men skönt ska det bli. Åh, vad taggad jag är.. Just nu är jag taggad på allting. Om man jämför med söndagen för två veckor sen är det som natt & dag. Nu känns allting så lätt. Skön känsla!

Nu ska jag byta om, träffa Karin om 20 minuter och cykla iväg till gymmet.

:)

Inga kommentarer: