måndag 19 januari 2009

20 januari

Resultat av träning;

Jag kan inte sätta mig upp i sängen utan att kräla åt sidan först. Jag kan inte skratta utan att magen gör ont. Jag kan inte åka bil och någon tvärbromsar så jag måste spänna magen. Jag kan knappt röra mina armar.

Idag är det ännu värre än igår. Men ack så bra det känns! Jag kan faktiskt stå ut med smärtan för att det känns så bra. :)

Jag har precis gjort mig klar för skolan. Fick ställa mig och koka pasta imorse klockan 7 för att jag kom på att jag inte hade någon matlåda. Eller hade bara köttfärssås klart. Så nu har jag fixat matlåda. Ska försöka bli mer ekonomisk och äta matlåda istället för att köpa. Får helt enkelt se hur länge det håller!

Går i skolan till 16 idag. Sedan är det jobb ikväll. Så det blir en fullspäckad dag. Jag kommer vara helt slut ikväll! :)

3 kommentarer:

Anonym sa...

jeeeeessssuuuuuuus vad flitig du är på att träna gummsan:)

Anonym sa...

Haha jadu, kan ju passa på att säga att du ska köpa mat imorgon ;) Attans osis!

Anonym sa...

matlåda är bra! att äta på stan varje dag tär djupa hål i plånboken...