måndag 26 januari 2009

Omotiverad'

Av någon anledning känner jag mig oerhört omotiverad till att skriva. Speciellt denna text som ska delredovisas på torsdag. Det är svårt och tråkigt.

Jag ska iväg och träna 19.15 med Karin. Puls/medel. Slänga ur lite omotivation och aggressioner. Det hjälper ju inte riktigt att ha en suckade pojkvän som tycker att det är tråkigt när man pluggar heller, som dessutom har tvn på mitt i örat på mig när Smallville visas.. Det går ju inte heller att låta bli att titta. Attans!

Sen är min aptit konstig. Jag blir lixom inte "sugen" på mat. Jag vet inte vad det är. Jag måste ju äta för att orka, och sen tycker jag ju att det är gott. Men jag har ingen aptit. Och jag vet inte vad det beror på. I helgen blir det Skåne och det ska bli skönt. Känner av någon anledning behov av att komma bort lite... Lite från verkligheten.

Förövrigt så såg jag en rolig grej idag! Kanske inte är något nytt men jag köpte ägg och med stor text står det "Ägg från frigående höns" och sen med en liten text under "Som går fritt inomhus". Det var väl roligt?

Sen glömde jag säga att jag köpte två gröna teer idag från Thé Boden. En som hette mysiga stunder och sen köpte jag grön chai. Jag ska överkonsumera te från och med nu!

2 kommentarer:

Anonym sa...

känner precis som du annabanana. skumt har ingen aptit alls är så himla trött på de flesta maträtter och man kommer inte på något nytt.. men aptoten är inte alls bra! träna lugnt! kram maddds :)

Anonym sa...

glöm inte bort o äta när du tränar så mycket, det är det sämsta man kan göra om man vill komma i form till beachen! Dessutom är du redan fiiiin anna-panna!:)