torsdag 1 januari 2009

Sammanfattning år 2008

2008

årets bästa: jag kom in på informationsdesign/textdesign och flytten till Västerås.
årets sämsta: jobbtiden på mcdonalds och pengabristen. (och min dyra hyra!)
årets resa(or): grekland och london.
årets årstid: sommar.
årets skämt: håller med Karin där, hörde jag en fransman?
årets roligaste händelse: finns flera minnesvärda roliga saker.
årets tv-program: one tree hill, gossip girl.
årets läskigaste redskap: vadå redskap?
årets lögn: jag ljuger aldrig ^^
årets depression: jobbtiden på mcdonalds.
årets te: indian spice.
årets finaste högtid: julen.
årets jag-hatar-dig: hm, hatar nog ingen.
årets kärlek: Kristoffer såklart!
årets film: finns flera.
årets konsert: inte varit på någon.
årets förändring: slutade jobba och började plugga.
årets räddning: flytten, skolan och min älskling.
årets vän: jag säger "årets nya vänner" istället. Linn, Karin & Jenny.
årets dricka: åh, julmust... men sen Asti Cinzano. Mousserande vin.
årets maträtt: färskpasta med min och Ks bästa sås.
årets klarar-mig-inte-utan: Kristoffer, familjen och mina vänner.
årets hjälpande-hand: familjen.
årets befrielse: vet inte riktigt.
årets upptäckt: jag klarar faktiskt av högskolan.
årets jobbigaste: flytten.
årets fest: min 20års fest med släkten. det var nice.
årets ord: finns många..
årets band: maskinen får det bli. segertåget!
årets mest skrämmande händelse: finns ingen tror jag,
årets det-trodde-jag-aldrig: att jag och K skulle missa planet.
årets hetaste händelse: jag kom in på programmet jag sökte.
årets går-ej-att-lyssna-på-utan-tårar-låt: finns en del sådana.
årets pigga-upp-låt: segertåget.
årets café: waynes
årets jag-klarar-mig-faktiskt-utan: jobb på donken,
årets lyckligaste stund: tillsammans med K hela tiden!

Inga kommentarer: