söndag 25 januari 2009

Söndag igen...

Min absoluta favoritdag. Söndag. Hoppas ni förstod att jag var ironisk.

Badmintonen från igår känns idag vill jag lova! ;) Kan knappt röra min högerarm, och vi inte ska inte ens tala om rumpan. Haha.

Jag var precis iväg till ICA och köpte mjölk och lite bröd. Det känns som att de som jobbar där känner igen mig nu. Jag är där var och varannan dag ungefär. Nu om ca 20 minuter, alltså klockan 17 ska jag ut och gå med Linn, sedan ska vi bättra på den vinterbleka hyn.

När vi är klara med det ska jag hem och försöka plugga lite. Känner mig lite halvt omotiverad just nu, men ska försöka iallafall. För denna vecka har vi delredovisning på torsdag och på fredag är det inlämning av en 5 a4 sidor lång filmanalys. Och vi ska se filmen på onsdag... Man undrar ju hur lärarna tänker ibland. Men, som tur är har Kristoffer tankat filmen så jag ska kika på den innan onsdag tänkte jag. Får se när det blir.

Nu ska jag äta kiwi innan jag går ut och går.

Inga kommentarer: