söndag 11 januari 2009

Tråkiga och jävliga söndagar!

Alltså fy. Verkligen fy! Jag hatar söndagar. Kommer alltid att göra det. Främst kl. 15.00. Då ryser jag i hela kroppen. Det hjälper ju inte att det är den gråaste nyansen ute heller. Negativ energi?

Varit på invigningen av Friskis på Rocklunda idag. Riktigt fräscht och snyggt! Där blir det nog en del besök framöver. Men sviker såklart inte det gamla hederliga Björnövägen. På Rocklunda bjöds det på cider, godis och andra smaskiga saker. Sedan var vi ner på stan och hämtade min cykel som stått där sen i fredags. Den var kvar och den levde fortfarande. En himla tur.

Sen åkte vi hem till K och lagade kyckligfiléer med rosépeppar och färskpasta. Riktigt gott vart det också. Ikväll ska jag/vi hem till mig. Skola imorgon, ny kurs som jag sagt tidigare. Retorik och berättarteknik.

Åh, nu blev jag sugen på en smoothie, en sådan ska jag göra till mig själv ikväll. Hallonsmoothie.

Inga kommentarer: