tisdag 3 februari 2009

3 februari'

Vadet mellan mig och K är slut. Och det gick bra... fast fuskade lite i helgen. Drack lite öl och så. Fast jag festade inte! Och det var väl ändå det som var poängen med vadet.

Lägenheten vi var och kollade på förra veckan blir det ingenting med. Tyvärr. Den var underbar och jag ville verkligen ha den. Men antar att det bara är att gilla läget. Bara att leta vidare, trots att jag inte har någon motivation alls till det. Jag är vädur, jag vill att allt ska gå fort. Orkar inte vänta på resultat.

Jag låter depp. Jag vet. Jag är lite låg. Är inte motiverad till någonting. Har ingenting att se fram emot just nu. Suck.

Aja, har ingen mer skola denna vecka iallafall. Vet inte om det är positivt eller negativt. Ska ändå plugga lite.. eller mycket.

Detta inlägg var just dagens i-landsproblem.

1 kommentar:

Anonym sa...

du får se till att planera in en träff med mig då så att du har något att se fram emot gumman ;D allt löser sig!! Saknar dig! Kramar LisaJ