lördag 14 februari 2009

Alla <3 dag

Lite uppdatering från igår.
Vi var på fredagen den 13onde, som vanligt sitter jag och håller för öronen. Den var läskig. Men den är ju som sagt lite förutsägbar. Sen åkte vi hem och kollade på ytterligare en film. En lugn kväll alltså.

Imorse började jag morgonen med att laga frukost. Scrumbled eggs och bacon. En macka med sallad, ost och paprika och en stor kopp te. Sen fick Kristoffer ett kort, små söta tuggumin och en fylla-i-bok för partners. Ganska rolig. Köpte den mest för att jag skulle kuna fylla i den, haha. Sen idag ska vi träna, sen ska vi gå på stan. Kristoffer har sagt att jag ska få välja ut valfritt sett med underkläder. Det ska bli roligt. Sen ska vi äta lunch. Vi ska laga mat tillsammans ikväll. En liten dag för oss tillsammans helt enkelt.

Nu ska jag kika på vad Kristoffer fyllt i om mig i boken... haha.



Första bilden som togs på oss tillsammans. I bredsand i Enköping i april 2007.


1 kommentar:

Anonym sa...

ÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅH VILKET ROMANTISKT GAMMALT PAR!! Haha. Ta ett par underkläder med zebramönster, så kan vi vara lika ;) HAHAHAH. Om du fattade mitt skämt. Jävligt kul. Have a nice day puss