torsdag 26 februari 2009

Back to the 90's

Det kära 90-talet. Sitter och dunkar lite musik från youtube. Tyvärr är ljudkvaliten sämre än jagvetintevad, med lite lågt i bakgrunden funkar allt. Nästa helg: 7 mars. Karins födelsedagsfest. Tema: 90-talet. Dupi dupi dupi dupi duppdupp... I don't need you loooove. baby, baby, why can't we just be together? I know what I want and I want it now, I want you, cause I'm mr. vain. nono, nononono, nono, there's no liviiing! känner ni nostalgin som flödar genom kroppen? this, this is the way, this is the way I wanna live...


Kommer ni ihåg dessa? Såna hade jag. I svarta. Nästan som på bilden. (Det är inte mina). Då var de det coolaste man kunde ha på fötterna. Idag skulle man förmodligen bli nerslagen på stan om hade såna. Och dessutom är det ju för gräsliga. Fast då var man cool... gärna jazzbyxor till. Stringtrosan var man för feg för att köpa, så det blev en fräsch troskant under jazzbyxan dessutom. Oh, man måste varit riktigt attraktiv...

Bild: Google's bildsök.

1 kommentar:

Anonym sa...

Haha, skönt att veta. Det är nästan så att jag ska ställa upp i rutan bara för din skull.

Fy fan vad kul med 90-tals fest. Det vill jag också gå på. Haha, när hade du sådana där pjuk? Inte när jag började hos er i sexan iafl! :)