torsdag 19 februari 2009

Breath in, breath out

Idag får vi förmodligen besked om vi får lägenheten eller inte. På Tessingatan. Vi hade intresserat oss för en annan, men säljaren betedde sig dåligt och bestämde sig för den andra köparen som la ett lägre bud (!), så vi blev lite chockade. Det kom lite fort, så det var bara att bestämma sig för om vi skulle lägga bud på den andra eller inte. Men det känns oerhört bra och jag är nervös som fan, rent utsagt. Jag ska försöka vara neutral och ta det bra om det inte blir vår, men samtidigt kommer jag att bli jättebesviken. Aja, det visar sig. Uppdaterar senare. Håll en tumme för mig!

Ska ut och gå med Karin vid halv 12. Hon skulle tydligen vara hundvakt i några dagar! Trevlans. Sen ikväll blir det nog träning. Undra vilket pass jag ska gå på...

Hörs sen!

3 kommentarer:

Anonym sa...

Tack :) Lycka till du med, följer ert lägenhetsköpande med spänning! Jag håller tummen för att ni får den! :)

Anonym sa...

Gud va spännande jag hoppas verkligen ni får den. jag var självklart in och försökte kika, om de är den jag tror var den suuper fin !! hoppas verkligen ni får den :)
Dags att ses snart också !! puss

Anonym sa...

OOhhh spännande, håller tummarna för er:) sambolivet är härligt: Bråk om disk, dammsugning, och DINA KLÄDER LIGGER ÖVERALLT!! Böhöh, närå..det är underbart:)

Har inte du gymkort längre eller varför blir det dyrt?