tisdag 24 februari 2009

Fettisdagen,

Och självklart ska jag äta en semla. Min tredje för i år. Usch och fy. Det ska bli gott men ångesten kommer att krypa över mig efteråt. Hårt träningspass idag helt enkelt! Hur jag nu ska få ihop det med mina värkande benhinnor.

Åt en mörk ciabatta med leverpastej och gurka till frukost. Det var gott. Har även tvättat hela morgonen, från 7-10. Skönt att ha rent igen!

Idag runt 14-tiden kommer min kvartersvärd för att besikta min lägenhet. Känns nervöst, för jag vet att det kommer att komma anmärkningar. Iallafall på mitt tvättställ. Jag har råkat tappa en glasflaska med foundation där i, så det har blivit en spricka. Samt flera stötar. Inte bra! Aja, får väl se sen helt enkelt. Jag ska iallafall utrymma lägenheten runt den tiden!

Annars så har jag handlat upp mina sista pengar nu. Jag har 4 kr kvar på mitt konto nu. Haha. Pengarna kommer imorgon som tur är, men försvinner väl tyvärr lika fort. Hyra, internet, kåravgift etc. Suck!

I helgen blir det iallafall en tripp till familjen. För att hämta min säng, soffa och andra diverse saker. Ska bli kul med en lite roadtrip.

Nu ska jag plocka undan saker i lägenheten. Det ser ut som ett bombnedslag!

Inga kommentarer: