fredag 20 februari 2009

Skönaste dagen på veckan'

Godmorgon. Eller god förmiddag.

Sovit gott har jag definitivt gjort. Igår satt vi och spånade på vad vi behöver köpa till lägenheten. Ett köksbord så högst upp på listan. Har spanat in ett på IKEA...

Nästa fredag ska jag och K hyra en liten lastbil, som man får köra med B-körkort. Vi ska ta oss ner mot Skåne. En 7 timmars lång bilresa, så vi lär ju sätta igång på morgonen. Då ska vi ta med oss min säng som jag har i lägenheten här, och byta ut mot min så mycket snyggare säng som står nere i Skåne. Sen ska vi även ta med soffan, soffbordet och andra ting. Vi ska även besöka IKEA. Sen på söndagen bär det av uppåt Västerås igen. Då följer förmodligen mamma med också! Kan bli en mysig roadtrip ;)

Idag ska jag ner och skiva kontrakt. Är lite nervös på nått vis. Det handlar om rätt mycket pengar. Jag sa även upp min studentlägenhet igår. Så idag måste jag även ta kontakt med Mimer och säga att jag är beredd att flytta ut omgående. Eftersom vi börjar flytta över saker till nya lägenheten nästa vecka. Den stod nämligen tom!

Imorgon fyller även Kristoffers bror år. Ska köpa något till honom också. För mina 45 kronor jag har på kontot. Hehe. Tack och lov för sparkonto. Det har gått åt mycket pengar denna månad. Av någon anledning.

Jag kommer självklart att lägga upp bilder på lägenheten också. Bara att hålla utkik!

1 kommentar:

Anonym sa...

Jag är så glad för din skull :)