måndag 16 februari 2009

Smile like you mean it'

Tisdag då. 17 feb. Kristoffers bror har uppkörning. Jag önskar lycka till! Vet själv hur det var den dagen. Eugh. Glad att det är över.

Blir skola på förmiddagen idag. Sedan hem vid lunch. Skönt. Ska försöka få tag i en mäklare idag, så vi kan komma och kolla på en lägenhet innan vi fortsätter med den andra vi lagt bud på. Så än så länge står det still på lägenhetsfronten, eller still och still men inget är klart än iallafall.

Fick reda på kursstarten igår att vi ska ha läst ut en bok till och med nästa onsdag. Eller en bokrecension ska vara inlämnad nästa onsdag. Jag fick min bok igår. Den är på 456 sidor. Woh! Jag vet vad jag ska göra i helgen och alla andra dagar. Verkar iallafall vara en rolig kurs med roliga uppgifter. Så det känns bra!

Nu har jag inget mer att säga. :) Ha en bra dag!

Inga kommentarer: