söndag 22 februari 2009

Söndag. Suck.

Det har snöat hela dagen. Och jag gillar det inte. Nu får det vara slut.

Drog iväg till Kristiansborgsbadet med Kristoffer idag vid lunch och simmade. Det var skönt men jobbigt. Mycket folk var det även där. Helt slut i kroppen nu. Hade tänkt att köra ett core/spin pass ikväll, men jag skippade det. Köpte Ben&Jerrys Half Baked istället och en glamour. Lite lyx i min ensamhet. Men fick lite ångest nu måste jag säga. Liiiite för mycket "unna-mig-själv" denna helg. Ändring!

I veckan ska vi börja packa lite grejer till nya lägenheten. Ska bli väldans kul. Ser fram emot inflytt och inflyttningsfest.

Nu ska jag iallafall läsa glamour, sedan ge mig ann boken som ska vara utläst och recenserad till på torsdag. Sen göra omelett...

Jag är trött.

Inga kommentarer: