onsdag 4 februari 2009

Städa

Sådär. Då har jag storstädat hela lägenheten. Verkligen storstädat. Nu slipper man smulor och småsten under fötterna när man går omkring här hemma. Fräscht på hög nivå. Hatar skräp!

Jag funderade lite imorse och kom fram till att jag knappt sett solen alls på flera dagar. Och då menar jag helsol, alltså klarblå himmel och fint väder. Det har bara varit grått i flera dagar, om inte veckor. Det måste vara det som drar ner motivationen och humöret, och man bara drömmer sig bort till Medelhavet. Ge mig sol. Sverige på vintern är helt klart deprimerande.

Jag hinner inte träna idag heller, för jag jobbar ikväll från 17.30. Det är lite synd att alla tider jämt är på kvällen. Men innan det ska jag och Kristoffer på ytterligare en lägenhetsvisning. Mitt i centrala Västerås. Ska bli intressant. Den vi kollade på igår var jättefin, men vi känner väl båda att det inte alls skulle vara fel att hamna lite närmre stan, om inte innanför cityringen, som vore perfekt. Vi ska se idag om det är nått som tilltalar. Sedan är det en till visning på söndag. Så nu går det undan.

Efter lunchen tänkte jag åka och sola. Sen blir det en lång, skön dusch.

Inga kommentarer: