torsdag 5 februari 2009

Torsdag'

Långpromenad med Linn imorse. 1 timme. Riktigt skönt.

Nu är jag hemma igen, precis ätit mackor med makrill och druckit te. Ska snart göra mig iordning, för jag ska möta K vid 12. 12.15 ska vi på visning nr 1 idag. Sedan 13.30 ska vi på visning nummer 2. Det har verkligen gått från ingenting till allting. Först att inte alls kolla på lägenheter till att verkligen kolla på alla. Men det är skitkul! Hoppas på att man hittar någon som "klickar" ordentligt. Är förväntansfull inför dagen...

Sedan blir det en tripp på stan. Har några ärenden som måste göras. Sedan hoppas jag på att kanske hinna med och träna innan jag ska jobba ikväll vid 18.30. Fullspäckat schema. Kanske uppdaterar senare...

Nu ska jag göra mig iordning.

1 kommentar:

Anonym sa...

Spännande! :) Nej, vi bor i en hyres. Puss