onsdag 25 mars 2009

25'de och löning!

Farligt.

Hjälpte Karin att storhandla på förmiddagen, sen åkte vi till Max och vi åt den vegetariska burgaren. Supergod! Prova den.

Sedan träffade jag Linn och hennes vän Caroline (?) och vi gick runt på stan. Jag hade lovat mig själv att inte handla något, men ja, vi vet ju alla att det inte går att hålla. Det blev två tshirts, ett par jeans-leggings och solbrillor. Fast allt detta för ca 500 kr. Då har jag shoppat mitt för månaden. Jag hade lite ångest när jag åkte hem, men nu har den lagt sig... nu känns det bra!

Och, jag har syndat ännu mer idag. Jag blev så fruktansvärt sugen på godis. Så var tvungen att köpa en liten påse. Men nu har jag ångest. Snälla, säg att det är okej? Jag kommer helt klart få bada i vassen i år igen...

5 kommentarer:

Karin W sa...

det är OK!

Anonym sa...

Självklart är det okej! Och det är inte bara okej, utan det är gott också ;) haha.

Anonym sa...

Det är helt okej! tänk på en annan som lyckas trycka bigmac kompani och pizza fyra dagar i streck ;) dåru de är ångest, en futtig godispåse gör ingenting :D

Anna sa...

haha, tack! nu känns det bättre!

Anonym sa...

Vardagslyx är sunt för magen:)