tisdag 3 mars 2009

Ja, jag lever!

Bloggtorka under helgen. Det har hänt massor. Flyttat in i nya lägenheten, har inte haft nått internet och handlat massa grejer.

Vi är väl inte riktigt hemmastadda än. Och det har varit både aggressioner, glädje och tårar. Jag kanske förklarar någon gång senare. Lägenheten är iallafall jättefin.

Igår, måndags, firade jag och Kristoffer 2 år. 2 mars alltså. Tiden går fort när man har kul. Vi hann såklart inte att mysa med varandra och bara njuta, utan det var uppackning som gällde och massa annat. Vi han knappt pussas under dagen. Vi har lovat oss själva att ta igen det senare när det finns tid. Nu finns det ingen tid över alls för någon av oss.

Träningen är i princip utesluten för tillfället. Känner ingen motivation på nått vis. Inte just nu. Måste få ordning först. Förlåt mina vänner. Jag ska förklara för er.

Nu är vi ute hos Kristoffer i hökåsen. Lånar lite internet och äter lite mat. Andas.

Inga kommentarer: