måndag 23 mars 2009

Vår?

Jag som trodde att våren hade kommit, och så börjar det snöa... Man blir så deprimerad.

Kursstart idag, positiv överraskning. Den verkar väldigt intressant och läraren är såhär... lugn och sansad. Det gillar vi. Smög iväg lite tidigare så jag hann med tåget också. Hade verkligen ingen lust att vänta i 1 ½ timme extra!

Åkte hem och fick god lunch, tacos. Lyxigt för en måndagslunch. Nu sitter jag här och gör ingenting. Ska inte jobba ikväll iallafall, så jag tänkte pallra mig iväg och träna! Stort behov av det just nu. Är inte helt bra från förkylningen, men skitsamma. Mår bra ändå.

Idag hoppas jag att de även börjat med badrummet hemma i lägenheten. Vill flytta in ordentligt nu! Orkar inte bo ute på "landet". Man är så begränsad att ta sig överallt.

Jag funderar på att kanske ta en promenad nu... men först ska jag ta ut räkor ur frysen!

Inga kommentarer: