onsdag 15 april 2009

15 april'

1 vecka kvar tills den hemska tentan äger rum. Uppmuntrande? Inte direkt.

Tvättstuga just nu. Hade stora lass med tvätt, så nu känns det lite bättre. Så fort jag är klar blir det pluggning på hög nivå. Känns måttligt roligt att ta fram en bok på över 250 sidor, på engelska, och plugga in inför tentan. Samt ett kompendium på 40 sidor. Huh! Klarar jag den, kommer jag vara oerhör stolt över mig själv.

Vill försöka hinna med att träna idag också. Blir kanske senare ikväll om jag hinner. Ska jobba också. Suck.

För övrigt var vi på påsklunch/middag hos Kristoffers mormor i måndags. Man får så mycket mat att man knappt orka stå upp efter. Men gott var det iallafall.

Igår hade vi litteraturredovisning. Det gick väl helt okej. Lite otaggad, så det hade kanske blivit bättre om man varit liiite mer engagerad. Fast å andra sidan verkade ingen grupp speciellt engagerad. Tror nog att alla fruktar tentan. :)

Nu ska jag ner i tvättstugan igen. Har tvättat vår badrumsmatta, kan bli intressant att se...

Inga kommentarer: