onsdag 15 april 2009

:)

Plugget gick okej. Har klara mig igenom hela boken nu. Strykit över det jag anser är viktigast, men man vet ju aldrig vad läraren tycker. Förmodligen helt tvärtom. Aja.

Blev jobb ikväll. Gick rätt bra.

Sedan ikväll var ju även mamma med på "vet vem mest". Hehe, var med på inspelningen i januari, lite kul. Tyvärr så missade jag ju programmet ikväll då jag jobbade, men får se reprisen. Tror att den går på svt24 typ imorgon och på söndag. Så, vill ni se min bästa mami så kika! ;) Tyvärr så gick det ju inte så bra, men kul att ha varit i TV iallafall!

Imorgon blir det skola på förmiddagen, sedan möte med gruppen. Därefter vill jag träna, sen lite plugg förmodligen. På fredag ska jag på SPA med bästa älsklingen. Fick i födelsedagspresent. Ska bli så himla skönt. Behöver det verkligen.

Just ja, bilder på lägenheten... gud vad dum jag är som lovar massa saker. Men, det kommer. Jag lovar. Inom snar framtid.

(Såg just att jag uppdaterat 4 gånger idag och var nära att döpa detta inlägg till samma som det första. Jag har ett liv?)

Inga kommentarer: