måndag 27 april 2009

27 april'

Detta har varit en superbra dag!

Jag och Linn tog en promenad till Rocklunda och skulle springa 2,5 km. Vi sprang och sprang och undrade varför det aldrig tog slut... sen insåg vi att vi råkat ta 5 km spåret. Vi hann dock bara springa typ 3,2 km innan vi insåg att det tog sån jäkla tid, och att det var typ 4 mördar-backar! Vi kämpade på bra ändå!

Sen gick vi hem. Jag duschade och sedan åt jag mat. Kom på att jag ville sola också, så gjorde det. Nu är jag hemma igen. Var så himla svettig så jag satt mig på balkongen. Jag ser en kille springa rakt mot en vägg, springer upp på den och gör en bakåtvolt! Helt chockad. Sen när han kom närmare hade han en Le Parkour tröja. Sjukt grym kille. Hade lite underhållning ett tag där iallafall.

Nu ska jag hjälpa Sebastian med ett skolarbete. Jag är så snäll ;)

1 kommentar:

Catharina sa...

Le parkour är så häftigt! Beundrar verkligen de som kan kasta sig och hoppa på hus.