måndag 20 april 2009

Hets-tenta-pluggning

Huh. På onsdag är det dags. Jag längtar på ett sätt, för att det ska bli onsdag kväll och tentan är över... men, jag fruktar det också. För jag vill gå ifrån tentan och känna "fan, det gick ju riktigt bra", inte en känsla av att en omtenta väntar. Orkar inte det!

Linn och Karin har gjort mig sällskap med plugget idag på förmiddagen. Det fastnade kanske något, men behöver nöta lite mer.

Inga andra planer idag. Jag har nyss lagt in räkningar på banken... Det hemska brevet från radiotjänst kom idag. Huh, 519 kr... Jag säger det igen; FÖR VAD?!

3 kommentarer:

syster sa...

jag saknar dig :) <3

Anna sa...

hihi! lilla systeryster. saknar dig med! <3 vi ses den 13 maj! då kommer vi och våldgästar!

syster sa...

så bra! :)
vi ses då!
då har jag (förhoppningsvis) körkort också! haha :) <3