lördag 11 april 2009

Påskhelgen

Ska försöka uppdatera lite om helgen.

Torsdag 9 april.
Idag åkte vi (jag, Kristoffer, mamma och pappa) och inhandlade lite grejer till lägenheten. Därefter åkte vi hem och fixade smörgåstårtor. Vid 15-tiden kom släkten. Vi åt, fikade och jag fick presenter. Fick även från mamma&pappa denna dag. Även Kristoffer. Jag fick massa presentkort, iPod, en sjal, en rouge, bodybutter och pengar. Fick en SPA-dag av Kristoffer. På fredag nästa vecka ska vi dit och relaxa och jag ska få SPA-massage. Hur skönt som helst! Jättebra dag iallafall. Avslutades med en sen middag på Spicy.

Fredag, 10 april.
Vaknade upp. Åt resterna från smörgåstårtan. Sedan begav vi oss till ICA maxi och inhandlade grejer tills kvällen. Sedan åt vi lunch, gick runt på stan, shoppade lite. Vid 15, åkte mamma & pappa till arlanda för att flyga hem. Jag och Kristoffer åkte ut till hökåsen och fikade. Sedan åkte vi hem och började fixa mat för kvällen. Hemlagad pizza. Sen kom Viktor, Robin, Jennifer, Karin, Angelica, Linn och Jessi. Fick fina presenter. Detta avslutades sedan med en utgång. Mycket trevlig kväll!

Lördag, 11 april.
Mötte upp Robin och Jennifer och tog oss ner mot stan. Underbart väder. Blev lite shopping för Kristoffer och Robin. Jag köpte ett par skor från H&M. Sedan blev det glass i solen. Vi åkte sedan ut till Kristoffers familj och åt påskmiddag. På kvällen hyrde vi film bara och tog det lugnt.

Söndag, 12 april. Idag.
Idag blir det massa plugg under dagen. Jag har panik, för har inte gjort nånting på hela helgen. Sedan ikväll kommer Kristoffers föräldrar och bror och äter middag hos oss.

Imorgon vet jag inte vad som händer. Kanske måste möta gruppen och plugga! Huh, nu är ledigheten snart slut.

Inga kommentarer: