söndag 24 maj 2009

24 maj'

Slutpluggat för idag. Kan väl inte säga att jag gjorde det absolut bästa ifrån mig... Ångest igen.

Förövrigt har vi flyttstädat i gamla lägenheten idag! Så himla skönt att få det gjort. Har gått och grämat mig över det i flera dagar. Lämnar ifrån mig nycklarna i slutet av veckan. :)

Har inte varit en mer händelserik dag idag. En typisk söndag. Plugg och städ. Huh, så tråkigt egentligen.

Ikväll jag ska nog tona om mitt hår som har blivit fult igen. Utväxt! Sedan blir det nog lite "hemmaspa" för min del, ansiktsmask, manikyr, pedikyr och annat roligt. Kristoffer ska tydligen iväg och kolla på film med några så jag blir ensam!

Senare blir det söndagsparty med Filip&Fredrik.
Ha en bra söndagkväll vänner (och glöm inte att kommentera, det är så roligt).

2 kommentarer:

Karin W sa...

Ok kommenterar väl dååå! Heja söndagsparty!!

Anna sa...

haha! yeeeah!