tisdag 19 maj 2009

Jaha, då har man jobb också.

Fick ett samtal kvart i 9 imorse. Påväg till skolan. Bemanningstjänst som jag var på för två veckor sen ringde och meddelade att jag ska få jobba i sommar. De rekryterar folk till olika ställen, så vet inte riktigt vart jag kommer jobba, men blir iallafall inom vården. Hemtjänsten tror jag hon nämnde när jag var på intervju. Cirka 10-15 timmar i veckan kommer jag jobba, sen har jag ju jobbet som personlig assistent också. 10 timmar i veckan. Så blir väl sisådär 20-25 timmar i veckan om jag har tur. :) Tur för mig, annars hade det blivit väldigt kärvt i sommar. Spännande!

Skolan gick bra. Fick sluta vid 11, så jag och Karin gick och käkade på Dekår, sedan tog vi 11.52 tåget hem. Nu har vi varit på bibblan och jag har fixat lånekort! På tiden kanske...

Nu ska jag försöka mig på etikessän som ska vara klar till nästa fredag. Sen är det Vårruset som gäller ikväll! Tagga!

Inga kommentarer: