torsdag 7 maj 2009

Lika som bär?

Ja, jag gör en Blondinbella idag. Kristoffer var nämligen på gymmet.

En kille kommer fram till honom.
Killen - Du är så sjukt lik Tom Cruise! Jag har sett dig här flera gånger och sist jag såg dig var jag tvungen att gå hem och kolla på Top Gun.
Kristoffer - He he, aah.. Jag vet inte om jag ska ta det som en komplimang eller en förolämpning...
Killen - Ta det som en komplimang!

Det var tydligen inte alls en konstig stämning utan killen gick glatt därifrån.

Så, stämmer det?


Ni avgör ;) Haha!

6 kommentarer:

jenny sa...

En väldigt ung tom cruise:P Lite lik va han minsan, speciellt runt ögonen:)
Skönt, då vet du att du kommer ha en heting till karl även om några år;)

Anna sa...

haha! ja, det är ju inte fel ;)

jeanette sa...

faktiskt rätt så godkänd liknelse :-D långt ifrån blondinbellas kassa haha!

Jenny sa...

Det har ju helt klart likande drag. Bra kap där ;)

Anna sa...

haha! ja, Blondinbellas var ju riktigt kul. Höll på att dö av garv när jag såg det. Eller hur! ;)

Kusin C sa...

HAHAHAHA!!! Var han bög eller? Kanske r*nkade till "Top Kris" HAHAHA