tisdag 26 maj 2009

"Sommarlov"

Ack, så skönt! Tenta? Check! Alla inlämningar? Check! Jag är redo för playan och inget plugg tills september 09. Oj,oj,oj. Dock blir det lite jobb, men skönt med lite omväxling. 1 år på högskolan? Check!

Efter skolan träffade jag upp Linn och Petra och gick och åt på Kajens. Plocksalladen där är underbar. Speciellt vitlökscremefraichen. :) Sedan tog jag hojjen till stan. Det blev "en liten svart" klänning från h&m, 149:-. Lätt värt det. Den känns lite strandig, men med rätt frilla, skor, smink och kanske lite accessoarer är jag redo för partynatten. Sedan blev det några smågrejer som rakhyvlar till mina vinterhåriga ben! Haha. Okej, kanske inte fullt så håriga...

Vädret är underbart dessutom. Nu sitter jag och dricker lite funlight och njuter av mitt "sommarlov".

Inga kommentarer: