torsdag 28 maj 2009

Torsdag

Det är så skönt med "sommarlov".

Idag har gamla lägenheten blivit städbesiktad, så nu har jag lämnat ifrån mig nycklarna. Skönt! Sedan åkte jag hem, åt gulaschsoppa och sedan åkte jag iväg och tränade. Jag är helt chockad över mig själv... Sprang 35 minuter på löpbandet utan att ens flåsa! Blev inte ens trött! Efteråt kände jag "Jaha, nudå?". Det var faktiskt en riktigt skön känsla. Sedan åkte jag till affären och köpte grejer till kvällens middag.

Lagade kycklingfilé med mozarella, paprika, vitlök och pinjenötter. Serverades med pasta. Det var helt okej smak. Lite torrt kanske, skulle inte sitta fel med en sås...

Sedan åkte jag iväg och sola. SATAN vad varmt det var. Jag låg och kved i 30 minuter. Men nu är det gjort. Sedan åkte jag hem, duschade av mig och sedan tog jag och Karin en promenad till Kalle på spången och fikade lite. Nu är jag hemma och det är bara skit på tv som vanligt.

Imorgon blir det tvätt, stan, systemet och parteeeey!

Inga kommentarer: