söndag 14 juni 2009

14 oktober 2009?

Man kan ju nästan tro det när man tittar ut genom fönstret. Vilket skitväder! Regn hela dagen.

En typisk söndag har det varit idag. Det regnar som bara den... Har storstädat hela lägenheten och har tvättat. Var sedan ut till Kristoffers föräldrar och åt mat, trevlans!

Var iväg en sväng till nya jobbet och kollade vart jag ska jobba. Ligger på Öster Mälarstrand, riktigt fint ställe. För er som inte vet så kommer jag jobba på ett gruppboende för dementa. Jag har introduktion imorgon, på torsdag och så tisdag nästa vecka. Sen börjar jag jobba ordentligt efter det förmodligen. Men kommer bara vara vikarie och hoppas in, cirka 10-15 timmar i veckan är tanken! Eftersom jag har jobbet hos Anki som PA.

Nu har jag precis sorterat in alla räkningar och grejer i en pärm. Har tänkt på att det måste göras i flera veckor men nu tog jag tag i det.

Annars var jag iväg på återträff med Karin gymnasieklass igår. Det var trevligt, men eftersom jag inte kände någon och dessutom var nykter kände jag mig väldigt osocial. Trots detta så var det kul att träffa lite nya människor!

Nu; kolla TV!

Inga kommentarer: