fredag 26 juni 2009

Cityfestival

Nu händer det grejer... Lite liv i Västerås nu såhär under helgen. Och jag kan inget annat än att gilla det. Jag älskar när det händer grejer. Skitsamma om jag inte är med och deltar, bara själva stämningen är underbar.

Var ner en sväng igår med Kristoffer, Sebastian och Marielle. Kikade Rix Fm festival. Det var väl ingen höjdare egentligen... Daughtry var väl bäst iallafall. Sedan gick vi igenom hela marknaden och avslutade kvällen med en langos med vitlökssmär, gräddfil, räkor, rom och rödlök. Hur gott som helst. Typisk festivalmat.

Förövrigt under dagen igår låg jag och Kristoffer och stekte nere vid Löga. Synd att vattnet är så tråkigt där, ligger äckliga mattor på botten och det blir mer eller mindre "kärringdopp" där än att simma runt.

Idag blir det framnäs iallafall. Mer eller mindre favoritställe av dom jag ännu sett i Västerås. Hyffsat fräscht vatten och lagom stort. Så härligt väder... Jag är chockad över att det håller i sig så länge! Fortsätt, fortsätt...

Inga kommentarer: