onsdag 17 juni 2009

Nice day

Skönt väder ute, kunde vara lite varmare i luften bara..

Det blev inte parken idag som jag sa. Jag stack iväg och solade lite vid lunchtid och därefter åkte jag hem och duschade. Jag åkte ner på stan efter det, postade några brev och sen gick jag en sväng. Såg i VR för någon vecka sen att det kommit ett läppglans med solskyddsfaktor från Hawaiian tropic! Så jag gick på jakt, hittade det på Parelle inne i punkt. Korallfärgat läppglans som blir genomskinligt på läpparna, luktar och smakar (!) mango/papaya och sen är det SPF 25. Perfekt för stranden. 39 kr kostade det bara! Perfekt för studentens konto.

Sedan hittade jag ett nagellack i färgen Freshy från Mavala. Jättesnygg rosa färg. 45 kr för det. Perfekt. Sen var det massor med rea överallt så var tvungen att kika, hittade en del snyggt men jag höll i de få 100lappar jag har kvar. Hittade däremot ett par pärlörhängen i en storlek mindre än jag har, tappade dessa för längesen på krogen men nu så, 70 kr var ordinariepris men det var 70 % så endast 20 kr.

Riktigt nöjd över mina fynd. Strandsnygg för under hundralappen!


Inga kommentarer: