söndag 28 juni 2009

Söndag

Vaknade upp i ett kokhett rum imorse med rinnande näsa, uppsvullna och svidande ögon, hes och med hosta! Bra start på dagen...

Jag måste ha fått någon slags infektion eller något i mina ögon. Det kliar hela tiden och dom är små och blodsprängda. Det rinner hela tiden och nu har jag kliat så mycket att jag har fått ont i ögonvrån. Denna värme har inte direkt gjort mina ögon bättre... Jag kan kanske ana att det är just för många dagar i solen som fått mina ögon att se ut som de gör nu!

Kvällen igår var supermysig med grillning och lite öl. Spelade kort och bara tog det lugnt gjorde vi också. Väldigt trötta i hela kroppen efter en dag i solen!

Idag var jag ledsen över att vakna på detta vis, för hade väldigt gärna träffat mina vänner i Enköping som var planen. Men allting går inte riktigt alltid som man vill... då är det bara att gilla läget.

Jag har hört rykten om att sommaren ska hålla i sig en vecka till... Jag klagar inte!

Inga kommentarer: