onsdag 17 juni 2009

Vem ska man lita på?

Jag pratar ännu en gång om väder. Prognoserna stämmer ju inte för fem öre! Var inne på SMHI och kollade nyss för att se om vädret stämde. Nä du, mellan 06-12 nu på morgonen ska det vara moln med lite solglimtar. Eeeh... ser du något moln? Inte jag iallafall. Det är ju helt klarblått. Jag litar lite smått på TV4s väder, för anser att de är mest trovärdiga, men SMHI är bara skit.

Funderar på att kanske lägga mig i parken idag och försöka få tillbaka färgen som försvann under regnvädret. Det kanske är lite kallt i luften dock... Ah, vi får se hur det blir!

Ska nog iallafall ge mig ut i vädret. Idag kommer nog mitt armband som jag beställde i förrgår kväll. Hoppas iallafall! Lägger upp en bild senare på det isåfall.

Nu; borta tänderna!

Inga kommentarer: