lördag 18 juli 2009

Going home...

Da har dessa 11 dagar gatt och det ar dags for hemfard igen, det kanns lite tungt for jag alskar USA, jag skulle kunna bo har.

Har haft det helt underbart har borta. Jag och Kristoffer raknade ut att vi gjort av med cirka 11 300 kr tillsammans. Jag har sjalv shoppat for cirka 600 dollar, vilket motsvarar cirka 5500 kr. Helt okej! Vi fick kampa med att fa igen vaskan, och skorna far vi ta separat, for de far inte plats, haha. 

Planet gar ifran Columbus vid 17.10 i eftermiddag, lokal tid. Alltsa klockan 23.10, svensk tid. Vi landar imorgon 11.35, svensk tid. Alltsa 05.35, USA-tid. Jetlag! Det ar det varsta med tiden, 6 timmar ar ju anda ratt lang tid...

Hade en jattekul kvall igar ocksa. Vi var och at pa ett stalle som heter Texas Roadhouse, det serverades stora stekar, ribs och annat och sa drack vi ol till. Sjukt att jag var den enda av oss svenska ungdomar som fick bestalla alkohol. Grans pa 21 ar har ju, haha. Stackars Kristoffer, fick dricka pepsi! 

Pa tisdag ar vi ater igen i Vasteras. Alltid skont att komma hem till sina egna grejer. Alla klader luktar inte som de ska nar det legat i en resvaska, ska tvatta upp det mesta hos mamma&pappa hade vi tankt... 

Hoppas ni haft det bra har hemma! Ni har haft fint vader va? All min branna har flagnat bort! Huh. 

Nej, nu ar det dags for sista trippen till CVS, ett typ pharmacy som har allt fran smink till godis. Kanske kan shoppa nagot mer innan jag aker... Jag har blivit galen har borta. 

Vi ses om nagra dagar! Da ar jag lite festsugen, nagon som ar pa?

1 kommentar:

Karin W sa...

jag är på!! (haha kolla klockan när jag skriver) kuligt att du snart är hemma-1 nu ska jag sova. party pary