onsdag 29 juli 2009

Ojdå,

Jag har sett solen idag! Storslaget, kors i taket. Det har varit ganska behagligt ute, till och med.

Såg att fönstrena var så skitiga i förmiddags så jag tog tag i det, och tvättade fönster. Det gick fort och det blev mycket bättre. Sen efter lunch följde jag med Karin och handlade. Lite småhandling för min del bara.

Fick banga på badmintonen för jag har så ont i kroppen. För hård träning efter ett alldeles för långt uppehåll är väl anledningen ;)

Ikväll får vi se vad som händer. Antingen kommer Kristoffers mamma hem, eller så kanske det blir en tripp ut till Fullerö. Det visar sig.

2 kommentarer:

Caroline, LINA FRANK sa...

Ja jag trivs ju redan så jag tvivlar inte på att jag kommer trivas :) Gör det ju redan!

Hoppas ni har det mysigt i västerås - badminton är ju skitroligt :)

Anna sa...

Det låter ju superbra! :)

Tack själv! Ja, badminton är kul, men inte i rumpan och armen dagen efter, haha.