fredag 31 juli 2009

Thank God It's Friday!

Visserligen gör jag inte så mycket i veckorna men ändå ser jag fram emot fredagen! Alla är på bra humör och stämningen på topp.

Ikväll är jag och Kristoffer bjudna på inflyttningsfest hos Robin & Jennifer som flyttade ihop i slutet av juni. Ska bli trevligt. Blir förmodligen utgång efter det! Hoppas på att få träffa några av tjejerna ute också... eller?

Innan ska vi iväg till en av Kristoffers andra kompis och äta middag, därefter ska vi gå tillsammans till festen. Roligt.

Dagen har för övrigt inte bestått av särskilt mycket. Vi tog en promenad på cirka 30 minuter och inhandlade lite nödvändigheter inför kvällen. Sen har vi faktiskt legat ute i solen ett tag, men det är ganska kyligt i luften måste jag säga. Annars har det endast varit chill här hemma. Har suttit framför datorn och tvn och tagit väldigt lång tid på mig att duscha och greja...

Nu är klockan 16.30 och om en timme kommer Kristoffers kompis och hämtar oss för inhandling av mat.

Nu; välja kläder... och skor. Och smycken.

Inga kommentarer: