måndag 27 juli 2009

Tv-spelskväll

Efter ett hårt, eller rättare sagt, mörbultande träningspass så gav jag mig hemåt, åt sallad med ruccola, fetaost, vattenmelon och gurka, till det blev det stekt halloumi. Så gott!

Därefter kom Kristoffers kompis och flickvän, sen hade vi tv-spelskväll. Blev som barn på nytt! Wii är så fruktansvärt kul. Vi spelade Mario Party 8 och jag kom 3a, inte så bra som jag trodde, men, ja.. kul var det. Kristoffer förlorade, måste tilläggas, haha.

Jag börjar känna av träningsvärken nu också... Vill inte veta hur min kropp kommer må imorgon! Förvörigt så börjar jag lessna på den svenska sommaren. Kan inte dessa två veckor som var i juni komma tillbaka. Jag behöver sol, och för det andra, färg. Jag är så blek nu så det finns inte. Jag hatar det. I-landsproblem?

Bjuder på en bild från USA-resan. Vid Niagara-fallen. <3

3 kommentarer:

Anonym sa...

Blondinbella goes brunett ?

Läs mer här http://falsksanning.blogg.se/2009/july/bella-what-have-you-done.html#comment

kram =)♥

Anna sa...

Jag har redan sett att hon är brunett. Väldigt fint. Har själv tagit steget från blondin till lite mörkare!

Caroline, LINA FRANK sa...

Jaha ojda :) Då är världen extremt liten! va roligt :) Då får du hälsa från mig!

Ja, tessingatan är ju riktigt bra läge, bodde också i närheten där när vi bodde i Vås :) Superbra!

Nej min pojkvän kommer faktiskt från Karlstad men flyttade till V-ås för 3 år sedan, och nu bor vi härnere. Trivs riktigt bra förutom saknaden, här är det nära till allt :) sjukt underbart här! Men har ju alla mina vänner och familj i Västerås så det är såklart väldigt tomt utan alla dom!