torsdag 13 augusti 2009

13 augusti'

Ursäkta den dåliga uppdateringen!

Igår var det inte min dag. Började dagen med att träna, jag blev stressad och sur. När vi kom hem var det stress igen och vi skulle iväg till Hälla och hämta några skåp som ska upp i vår hall. Det gick fint! När vi kom hem och skulle lämna in grejerna i förrådet fastnar min nya tröja i en spik som sticker ut från väggen, och det blir ett stort hål... Jag blev ännu mer sur än innan.

Vi åker ut till Hökåsen och käkar, trevligt! Sen var vi iväg och vaccinerade Kristoffers föräldrars katt. Gick fint det också. Det var nog inte så mycket mer än det jag sagt, men det förstörde min dag iallafall... På kvällen jobbade jag sen var det hem. Sen blev det lite dricka och sällskap här hemma sen avslutade vi kvällen på Circus. Trevlig kväll.

Idag har det varit en jättekul dag! Lisa och Emma kom hit från Enköping och vi gick på stan, käkade, skrattade, pratade om allt man missat och lite skvaller! Sedan gick vi hem till oss och fikade och pratade och diskuterade folk på Facebook. Riktigt trevligt. Och sen har vi planerat party här i Västerås framöver, kan inte bli annat än bäst. <3 Tack tjejer för en kanondag, trots regn och rusk!

Ikväll blir det bio med Kristoffer och hans mamma. Sommaren med Göran. Har hört blandade recensioner på den, så vi får se helt enkelt.

Nu sitter jag och kollar på The Hills. My favorite.

Inga kommentarer: