tisdag 11 augusti 2009

Business

Gårdagen spenderades med Kristoffer och hans familj eftersom det var hans födelsedag. Vi åkte och tränade (!) på förmiddagen, blev 30 minuter på löpbandet. Gick riktigt bra! Sen blev det pizza hut buffé till lunch och senare blev det kräftor hos Kristoffers föräldrar, riktigt gott.

Sen vid 22 åkte vi och kollade på film med Christian och Therese. Riktigt trevligt det också! Pride and glory såg vi, den var väl okej. Kom hem rätt sent och dök i säng.

Nu på förmiddag har jag varit ute på promenad med Linn och "catchat" upp vad jag missat under URF-helgen ;) Nu ska vi snart mötas igen och ta en sväng på stan. Hoppas på att kanske hitta något roligt. Jag är föresten rätt stolt över mig själv som lyckats leva på väldigt lite pengar de senaste veckorna, och nu har jag även gjort en del affärer och tjänat några slantar, så på bara några dagar har jag tjänat hela 600 kr! På vad? På att sälja kläder jag inte vill ha till släkt och vänner. Riktigt bra! Hehe ;)
Nu ska jag hoppa in i duschen och göra mig klar för en runda på stan. Uppdaterar senare om mina inköp, om det blir några vill säga.

Jag & Linn på förfest hos mig i höstas, muppar som vi är :)

Inga kommentarer: