onsdag 26 augusti 2009

Home and safe

Tillbaka i Västerås. I regn och rusk. Det var ju inte precis shortsväder när jag kom fram, som jag hade på mig. Urr!

Alltid skönt att komma hem ändå, men samtidigt väldigt skönt att vara "hemma". Lagad mat, allting som man behöver finns och såklart familjen! Fast jag har saknat Kristoffer så skönt att vara hemma också. Nu blev det många "hemma" här. Men både Västerås och Skåne känns som hemma, så båda får kallas det.

Innan jag åkte i eftermiddags var vi på Entré. Ett köpcenter i Malmö. Riktigt fint var det där! Köpte en tröja, ett par jeans och en almanacka! Sen åt vid dagens pasta på ett ställe med svamp och oxfilé. Mums!

Ikväll är det bara lugnt. Skönt! Ska bli skönt att lägga sig i sin egna säng sen också. Jag uppdaterar nog lite bättre imorgon, fast senare på kvällen, för hela dagen är det full rulle. Huh!

Torsdag:
08.00 Rörmokaren kommer. (Upp i ottan!)
13.00 Faddermöte i Eskilstuna. Suck, vad jobbigt att ta sig dit.
19.00 Springa blodomloppet! Tagga!

Inga kommentarer: