tisdag 4 augusti 2009

Knock you down

Tvättning hela morgonen med en paus och powerwalk med Linn. Mycket trevligt men varmt!

Sen var det hem, tvätta klart. Käkade lunch och taggade till mig själv inför ett gymbesök. Det tog ett tag men jag släpade mig dit iallafall. Blev ett 30 minuters konditionspass och lite ryggträning. Jag hade hellre tränat ett jätteroligt pass ikväll med filmmusik, men jag ska jobba, så det fick bli såhär! Gick bra det också så...

Nu ska jag snart in i duschen, måste svettas av först, hehe. Förövrigt så är helgen fullspäckad med roliga aktiviteter!

Fredag: Gröna Lund med Kristoffer, Syrran och Filip. Jippi! Ska bli så kul. Sen hem på kvällen och äta mat som mamma&pappa ska laga i vår lägenhet.
Lördag: Kräftskiva hos moster med flera! Trevlans.
Söndag: Kristoffers släkt kommer och firar honom, han fyller nämligen år på måndagen den 10 augusti.

Rolig helg väntar.

2 kommentarer:

anna sa...

jag också, fysatan i gatan! de är vidriga de små rackarna

Anna sa...

haha, ja!