lördag 15 augusti 2009

Lördag

Godmorgon/förmiddag!

Kvällen igår var trevlig. Vi förfestade hemma hos Walle, sen gick vidare mot pluttan! Dåligt med folk i början, men sen sa det pang, och alla kom. Hehe. Kvällens start inne på krogen började väl sådär. Jag och Kristoffer fick et glas rosé över oss. Han fick röd dricka över hela ryggen och jag fick i håret, i ansiktet, på tröjan, shortsen och skorna. Ja, hela mig helt enkelt! Så fick lukta rosé hela kvällen sen, som tur var satt sminket kvar rätt fint ändå. Kristoffer var dock förbannad hela kvällen sen, så det blev tvättstugan klockan 02.30 på natten. Den blev ren, som tur va!

Linn var även med oss, som skulle upp 2 timmar senare och åka till Alanya. Roligt. Hoppas hon kom upp imorse, men det tvivlar jag inte på! Vill också sola & bada. Huh!

Jag började morgonen idag med pannkakor. Var så himla sugen! Riktigt gott var det. Inga andra planer idag... funderar på att ta en kort sväng på stan. Måste köpa en almanacka nu igen när skola börjar. Och, nu är det knappt i kassan, behöver 25 augusti just nu! Usch.
mellanrum

Riktigt så snygga och goda såg dom inte ut, men nästan! ;)

Inga kommentarer: