lördag 29 augusti 2009

Party

Varför går inte bilden att vrida? Har försökt ett antal gånger! Här är jag iallafall.

Lisa, jag och Anna

Linn, Jess och Lisa. En riktigt fin bild tycker jag!

Några bilder från gårdagens förfest hemma hos mig. Fina tjejer! Det var jättetrevligt och kul att Enköpingsvännerna ville komma hit också. Idag mår man som man förtjänar fast bättre än jag trodde! Jag hittade en cola-flaska i kylen. Någon som förmodligen hade med sig den igår? Aja, jag snodde ett glas nu och det ska jag säga er, var mer än välbehövligt! Bara att tagga inför kvällen nu då, hehe.

Tack alla för igår! <3>

1 kommentar:

Caroline, LINA FRANK sa...

Haha ja. Man måste ju försöka iaf. Men jag kommer fuska en del också, men jag ska göra mitt bästa :P haha! Cola är ju min stora last - burkcola :) mm, bästa!