tisdag 18 augusti 2009

Pju...

Så, lägenheten är kliniskt ren! Så härligt. Fast det var jobbigt. Tog mig nästa två timmar. Men så värt just nu. Hittade även en tvättid, så nu håller jag på med tvätten också... Rolig dag eller? Haha.

Måste gå till affären sen och handla lite. Jag tror nästan att jag har en ko till sambo, eftersom mjölken försvinner lika fort som den hamnar i kylskåpet! Hehe...

Konstigt väder idag också.. Nyss var himlen nästan kolsvart, nu sken solen en snabbis. Hm!

Förövrigt känns halsen inte så bra. Jag känner mig lite trött i kroppen på något vis. Och sådan träningsvärk jag har! Magträningen igår har satt sina spår. Känner mig som en gammal kärring när jag staplar fram i lägenheten.

Nu ska jag kolla på tv, sedan ner i tvättstugan. Kanske ska ta en promenad sen också... Vi får se hur halsen är.

Inga kommentarer: