onsdag 5 augusti 2009

Spontan

Ett försök att vara lite spontan.. Det blir bill&bob ikväll och kanske utgång (!) med Kristoffer, Christian och diverse folk. Fast lugnt för min del.

Precis suttit och suktat efter Hoffmaestrokryssning den 17 sep! Det lär bli av tjejer, vore så himla kul. :) We'll see. Ni har dragit in mig i Hoff-träsket! Jag gillar't!

Annars idag, har det varit träning, solning och annat ute i hökåsen! Chill-dag helt enkelt. Som alla andra dagar ungefär med en del inslag av jobb!

Nu; på med klackarna.

2 kommentarer:

anna sa...

men åh jag missade dig ju, jag var också på billan ikväll! fast ni kanske kom senare :) hoppas ni hade en trevlig kväll denna fina sommarnatt. :)

/ anna mellesmo

Anna sa...

det blev en ändring i sista stund och blev tabasco istället, så inte så konstigt att vi inte sågs ;) hoppas ni hade trevligt ni med!

:)